Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται
σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Ταυτότητα σχολείου.
Το Δημοτικό Σχολείο Βαλτερού είναι ένα 6/θεσιο οργανικά σχολείο. Βρίσκεται στο κέντρο του χωριού με ένα
μέτριο ως καλό ή και πολύ καλό βιοτικό επίπεδο των γονέων των μαθητών. Είναι όμως και ένα πολύ μικρό
ποσοστό μαθητών που οι γονείς τους έχουν πολύ χαμηλό βιοτικό επίπεδo. Το μορφωτικό επίπεδο των γονέων
επίσης ποικίλει από ανώτατη μόρφωση έως και επίπεδο γυμνασίου.
Το σχολείο έχει 60 μαθητές. Μεταξύ των μαθητών υπάρχουν και μαθητές άλλης εθνικότητας οι οποίοι είναι
πλήρως ενταγμένοι, αυτοί και οι οικογένειές τους, στην τοπική κοινωνία.
Το κτίριο, όπου στεγάζεται το σχολείο είναι ισόγειο υπερυψωμένο και παλιό.Παρόλα αυτά, κτιριακά είναι σε
καλή κατάσταση, με αρκετά μεγάλο προαύλιο(Πολύ μεγάλη αυλή μπροστά και πίσω) χώρο. Δίπλα ακριβώς από το
σχολείο μας και συγκεκριμένα στην αυλή του σχολείου μας υπάρχει κλειστό οργανωμένο
γυμναστήριο(ΠΟΛΥΧΩΡΟΣ) το οποίο χρησιμοποιούμε για το μάθημα της γυμναστικής, όταν ο καιρός δεν είναι
καλός . Τον ίδιο χώρο χρησιμοποιούμε και για όλες τις εκδηλώσεις του σχολείου μας , επετειακές εκδηλώσεις ,
θεατρικές παραστάσεις , γιορτές Χριστουγέννων , γιορτές λήξης της σχολικής χρονιάς, διοργάνωση εκδηλώσεων
αποκριάςκ.ο.κ. Διαθέτει επίσης αίθουσα πληροφορικής με 8 σχεδόν καινούριους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές
στην οποία γίνεται το μάθημα των Τ.Π.Ε.
Οι αίθουσες είναι αρκετά μεγάλες και εξοπλισμένες με ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Όλες οι αίθουσες έχουν
σύνδεση στο διαδίκτυο.
Το σχολείο στελεχώνουν δέκα τρεις (13 εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων και όσον αφορά στην επιστημονική
και παιδαγωγική κατάρτιση και εμπειρία τους κρίνεται ότι ανταποκρίνονται στις συγκεκριμένες ανάγκες του
σχολείου και τις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών.
Η αλληλεπίδραση και επικοινωνία τόσο μεταξύ των μαθητών όσο και με τους εκπαιδευτικούς τους εκτιμάται
θετικά και αυτό συμβάλλει στην ενεργητική εμπλοκή τους στη μαθησιακή διαδικασία και κατ’ επέκταση στην
καλή λειτουργία των σχολικών κανόνων.
Το κλίμα ανάμεσα στους γονείς και στο σχολείο αποτιμάται ως άριστο, παρόλα αυτά η ενεργός συμμετοχή των
γονέων σε δραστηριότητες του σχολείου χρήζει βελτίωσης, καθώς και η παρουσία του σχολείου στην τοπική
κοινωνία λόγω της κατάστασης που έχει δημιουργηθεί εξ αιτίας της πανδημίας..
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
(Αξιολόγηση: 2)
Σε κάθε αίθουσα του σχολείου μας υπάρχει υπολογιστής και 2 φορητοί προτζέκτορες, (για χρήση απ όλους τους
εκαιδευτικούς) έτσι όλοι οι εκπαιδευτικοί, στο πλαίσιο εφαρμογής εναλλακτικών διδακτικών πρακτικών κάνουν
χρήση του υπολογιστή για τον εμπλουτισμό και την βαθύτερη κατανόηση της νέας γνώσης.
Κάποιοι εκπαιδευτικοί ακολουθούν την πολύπλευρη διερεύνηση και μελέτη ενός θέματος που άπτεται πολλών
γνωστικών αντικειμένων και εμπλέκουν και εκπαιδευτικούς διαφορετικών ειδικοτήτων.
Τη σχολική χρονιά 2020-2021, στα πλαίσια της εξ αποστάσεως διδασκαλίας, οι εκπαιδευτικοί αξιοποίησαν και
διάφορα εργαλεία που προσφέρει η τηλεκπαίδευση.
Σχολική διαρροή – φοίτηση
(Αξιολόγηση: 3)
Για το σχολικό έτος 2020-21, 1 μαθήτρια έφυγε με μετεγγραφή σε σύνολο 69 μαθητών λόγω μετεγκατάστασης
της οικογένειας σε άλλη περιοχή(εξωτερικό). Επίσης, κατά το σχολικό 2020-21:
κανένας μαθητής δεν κινδύνεψε να επαναλάβει την τάξη λόγω ελλιπούς
φοίτησης ή διαρροής
κανένας μαθητής δεν έχει εγκαταλείψει το σχολείο.
Η φοίτηση των μαθητών στο σχολείο μας χαρακτηρίζεται κατά κανόνα συνεπής και συστηματική. Κατά το
σχολικό 2020-21 δύο μαθητές (αδέρφια) είχαν για ένα χρονικό διάστημα άτακτη φοίτηση. Μετά την παρέμβαση
όμως τη δική μας και των κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου, που ενήργησαν με εντολή του εισαγγελέα
ανηλίκων, οι μαθητές φοιτούν κανονικά στο σχολείο.
Στην περίπτωση απουσίας μαθητή/τριας το σχολείο φροντίζει να διερευνήσει τους λόγους απουσίας τους
επικοινωνώντας με τους γονείς.
Γενικά, οι μαθητές προσέρχονται εγκαίρως στο σχολείο οι πόρτες κλείνουν μετά το χτύπημα του κουδουνιού και
μέχρι την ολοκλήρωση του προγράμματος εκτός αν ασθενήσουν κατά τη διάρκεια αυτού. Στην περίπτωση αυτή,
ειδοποιούνται οι γονείς-κηδεμόνες, οι οποίοι παραλαμβάνουν τα παιδιά έχοντας υπογράψει σχετική Υπεύθυνη
Δήλωση).
Ειδικά για το σχολικό έτος 2020 – 2021 έγιναν κανονικά τα εξ αποστάσεως μαθήματα στην πλατφόρμα webex
και παρόλο που στην αρχή δυσκολευτήκαμε όλοι, στη συνέχεια βρήκαμε τους ρυθμούς μας και όλα κύλησαν
σχετικά καλά. Κάποιοι μαθητές δυσκολεύτηκαν διότι δεν είχαν συσκευές και καλή σύνδεση στο διαδίκτυο.
Δόθηκαν από το σχολείο 2laptop σε μαθητές που δεν διέθεταν συσκευή για την παρακολούθηση των μαθημάτων
στην αρχή, τελικά συμμετείχαν σχεδόν όλοι και δεν υπήρχε μεγάλη μαθητική διαρροή.
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
(Αξιολόγηση: 2)
Η ανάρτηση κανόνων/προσδοκιών στον χώρο της κάθε σχολικής τάξης βοηθάει στην πρόληψη παραβατικών
συμπεριφορών και την ενίσχυση θετικών πρακτικών συμπεριφοράς
Επιπλέον το σχολείο φροντίζει στον σχεδιασμό και εφαρμογή «πρακτικών» που ευνοούν τη βελτίωση του
κλίματος και την ενίσχυση των σχέσεων των μαθητών -τριών, στο πλαίσιο της σχολικής ζωής. Ενισχύεταιη
επιθυμητή συμπεριφορά και ηεπιβράβευση θετικών συμπεριφορών. Παρόλα αυτά περιστασιακά εμφανίζονται
προβλήματα στις σχέσεις και στην επικοινωνία μεταξύ μαθητών/-τριών. Κάποιες φορές, όχι συχνά,
παρουσιάζονται περιστατικά λεκτικής και εν μέρει σωματικής σύγκρουσης και διαπληκτισμοί μεταξύ των
μαθητών/-τριών, τα οποίοι καταγράφονται συστηματικά στο Βιβλίο Σχολικής Ζωής.
Δράσεις για την καλλιέργεια των σχέσεων μεταξύ των μαθητών-τριών οι οποίοι βασίζονταν πάντοτε στον
αλληλοσεβασμό, την ενσυναίσθηση και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα γίνονται κάθε χρόνο, όμως κατά τη
σχολική χρονιά 2020-2021 η πανδημία στέρησε από τους μαθητές, την «δια ζώσης» εκπαίδευσή τους για πολύ
μεγάλο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα σχεδιασμένες δράσεις όμοιες με τα παρελθόντα έτη να ακυρωθούν.
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
(Αξιολόγηση: 3)
Σχέσεις μεταξύ μαθητών – εκπ/κών
Στο σχολείο, οι σχέσεις μεταξύ των μαθητών/- τριών και των εκπαιδευτικών διέπονται από τους κανόνες του
σχολικού πλαισίου. Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του σχολείου, συντάχθηκε από εκπαιδευτικούς και
τροποποιείται-εγκρίνεται από το ΣΔ.
Καλλιέργεια κλίματος σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/- τριών και εκπαιδευτικών.
Οι σχέσεις εκπαιδευτικού / μαθητών και μαθητριών χαρακτηρίζονται από αμοιβαίο σεβασμό, συνεργασία και
εμπιστοσύνη.
Ο εκπαιδευτικός κατανοεί τα συναισθήματα των μαθητών στις μαθησιακές δυσκολίες τους και γίνεται
συμπαραστάτης και καθοδηγητής τους για την αντιμετώπιση των δυσκολιών τους.
Κάθε μαθητής έχει την ευχέρεια να εκφράσει ελεύθερα τη γνώμη του, να μιλήσει και να εμπιστευτεί στους
εκπαιδευτικούς για θέματα που τον απασχολούν και τον προβληματίζουν .
Οι εκπαιδευτικοί, δίνουν μεγάλη προσοχή στα θέματα των μαθητών/-τριών, συνεργάζονται με τον διευθυντή και
τα αντιμετωπίζουν με τις κατάλληλες συμβουλές και ενέργειες.
Σε περίπτωση διενέξεων ανάμεσα τους, οι μαθητές/-τριες αποδέχονται τη γνώμη των εκπαιδευτικών, καθώς
θεωρούν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να αδικήσει κάποιον.
Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μαθητών /τριών και εκπαιδευτικών.
Οι εκπαιδευτικοί αναπτύσσουν με τους μαθητές του δεξιότητες κατανόησης αποστολής και λήψης μηνυμάτων
τα οποία διαχειρίζονται οι μαθητές σε κάθε μορφή συμπεριφοράς τους.
Φροντίζουν για την οργάνωση της παιδαγωγικής επικοινωνίας, διαμορφώνουν στην τάξη κλίμα
αλληλοκατανόησης, δείχνουν σεβασμό στην προσωπικότητα του μαθητή/-τριας.
Ενημερώνουν τακτικά τους μαθητές/-τριες για την ποιότητα της εργασίας τους, τις επιδόσεις τους και την
πρόοδό τους.
Συζητούν με τους μαθητές/-τριες σχετικά με την πρόοδό τους και λαμβάνουν υπόψη τις απόψεις τους.
Συνεργάζονται με τους μαθητές/-τριες για την οργάνωση εκδηλώσεων και άλλων δραστηριοτήτων.
Συζητούν και επιλύουν από κοινού τα προβλήματα της μαθητικής κοινότητας.
Έμφαση στην πρόληψη και την τήρηση των κανόνων
Κάθε εκπαιδευτικός στην αρχή της σχολικής χρονιάς συντάσσει μαζί με τους μαθητές/τριες, συμβόλαιο της
τάξης, στο οποίο συμφωνούν από κοινού για τους κανόνες λειτουργίας, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του
κάθε μέλους.
Στο συμβόλαιο της τάξης, συναινούν και όλοι οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία
της τάξης.
Οι μαθητές επικοινωνούν και συνεργάζονται μεταξύ τους αλλά και με τον εκπαιδευτικό για την τήρηση των
κανόνων καθώς και τις συνέπειες που προκύπτουν από τη μη τήρησή τους.
Συμπερασματικά, το σχολείο παρουσιάζει θετική εικόνα ως προς τις σχέσεις των εκπαιδευτικών με τους
μαθητές/-τριες.
Οι καλές σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών/-τριών διαμορφώνουν συνθήκες εμπιστοσύνης και σεβασμού,
περιορίζουν τις συγκρούσεις και εξασφαλίζουν τη βελτίωση του σχολικού κλίματος και την αποτελεσματικότητα
της μαθησιακής διαδικασίας.
Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
(Αξιολόγηση: 2)
Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
Οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται για την επίδοση και πρόοδο των παιδιών τους σε τακτά χρονικά
διαστήματα, όπως ορίζει η νομοθεσία.
Οι εκπαιδευτικοί ορίζουν ημερομηνία και ώρα για τις μηνιαίες ενημερωτικές συναντήσεις με τους
γονείς/κηδεμόνες, οι οποίες αφορούν στη μαθησιακή πρόοδο των μαθητών/-τριών. Την προηγούμενη σχολική
χρονιά, σχ. χρονιά 2020-2021, η επικοινωνία ήταν τηλεφωνική λόγω των προληπτικών μέτρων λόγω της
πανδημίας.
Στο τέλος κάθε τριμήνου, το σχολείο προγραμματίζει συλλογικά γενική ενημέρωση των γονέων/κηδεμόνων και
επίδοση ελέγχων προόδου των μαθητών. Τη σχ. χρονιά 2020-2021 δεν έγινε η ενημέρωση αυτή και οι έλεγχοι
προόδου στάλθηκαν ηλεκτρονικά στους γονείς.
Σε περιπτώσεις παραβατικής συμπεριφοράς οι γονείς /κηδεμόνες ενημερώνονται άμεσα από τον εκπαιδευτικό
της τάξης και τη Διεύθυνση του σχολείου και ορίζεται (εφόσον χρειάζεται) ημερομηνία συνάντησης για την
επίλυση του προβλήματος.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων συνεργάζεται με τον Σύλλογο Γονέων/Κηδεμόνων για τη διενέργεια πολιτιστικών
εκδηλώσεων στα πλαίσια του σχολικού προγράμματος, που αφορούν στον σχεδιασμό και την προσφορά υλικών
πόρων (εγκαταστάσεις, εποπτικά υλικά, καλλιτεχνικές υπηρεσίες).
Το σχολείο παρουσιάζει θετική διάθεση για επικοινωνία με τους γονείς/κηδεμόνες. Θα μπορούσε να γίνει
καλύτερη και πιο ενεργή σε θέματα επικοινωνίας και συνεργασίας μαζί τους Η ανάληψησυγκεκριμένων και
στοχευμένων δράσεωνθα μπορούσε να κάνει πιο ενεργή την συμμετοχή των γονέων σε δράσεις και θέματα που
αφορούν τη σχολική κοινότητα.
Ενέργειες που θα μπορούσαν να γίνουν
Το σχολείο θα ήταν καλό να συνεργαστεί με αρμόδιους φορείς για τη διεξαγωγή επιμορφωτικών συνεδριάσεων
με τη συμμετοχή Γονέων/Κηδεμόνων για θέματα κοινού ενδιαφέροντος. Παράλληλα θα μπορούσαν να
σχεδιαστούν και υλοποιηθούν κοινές δράσεις (σχολείου και γονέων/κηδεμόνων) αναφορικά με περιβαλλοντικά
και κοινωνικά θέματα.
Θετικά σημεία
Θετικά σημεία: Η μηδενική διαρροή μαθητών, οι καλές σχέσεις εκπαιδευτικών μαθητών/τριών, η πολύ καλή
σχέση Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων με το σχολείο, η κουλτούρα συνεργασίας των εκπαιδευτικών όλων των
ειδικοτήτων στο σχολείο,
Σημεία προς βελτίωση
Σημεία προς βελτίωση: η εφαρμογή καινοτόμωνμεθόδων διδασκαλίας, η εφαρμογή ποικίλων οργανωτικών
σχημάτων στην τάξη, η καλλιέργεια κουλτούρας συνεργασίας και επικοινωνίας μεταξύ των μαθητών, η
συνεργασία με διάφορους φορείς για τη διεξαγωγή επιμορφωτικώνσυνεδριάσεων με τη συμμετοχή
γονέων/κηδεμόνων και ο σχεδιασμός και υλοποίηση κοινών δράσεων γονέων με το σχολείο αναφορικά με
περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα.
Διοικητική λειτουργία
Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
(Αξιολόγηση: 3)
Ηγεσία – Οργάνωση & διοίκηση
Το σχολείο μας τα τελευταία χρόνια λειτουργεί με βάση συγκεκριμένους στόχους σε σχέση με την αποστολή του.
Κάθε χρόνο, με την έναρξη του διδακτικού έτους,πραγματοποιείται συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων, στην
οποία γίνεται κατανομή των αρμοδιοτήτων και εξωδιδακτικών καθηκόντων λαμβάνοντας υπόψη τις κλίσεις και
τα ενδιαφέροντα των εκπαιδευτικών για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του διδακτικού προσωπικού.
Τέλος ως προς την αξιοποίηση των χώρων του σχολείου γίνονται προσπάθειες για την αναβάθμιση της
υλικοτεχνικής υποδομής του σχολείου και με την βοήθεια και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, που
στηρίζουν συχνά οικονομικά το σχολείο , έχουμε περιφράξει με καινούρια πολύχρωμα κιγκλιδώματα το σχολείο
μας , μετά από προτάσεις και αρκετή πίεση και επισκέψεις προς στο δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Ηράκλειας
πήραμε την προφορική δέσμευση για επιχωμάτωση μέρους του αύλειου χώρου του σχολείου μας.
Σχολείο και κοινότητα
(Αξιολόγηση: 2)
Σχολείο & κοινότητα
Το σχολείο μας φροντίζει να έχει επαφή με το σχολείο προέλευσης ή υποδοχής των μαθητών για την καλύτερη
προσαρμογή τους κατά τη μετακίνησή τους είτε σε άλλη βαθμίδα είτε σε άλλο σχολείο λόγω μεταγραφής τους.
Συνεργάζεται συχνά και αποτελεσματικά με τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και τους άλλους
υπηρεσιακούς φορείς για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού του έργου.
Αξιοποιεί τους υφιστάμενους φορείς υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου (Υπεύθυνους και Κέντρα
Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Κ.Ε. Δ.Α.Σ.Υ κ.ά.)
Έχει εποικοδομητική συνεργασία με τον Δήμο και τη Σχολική Επιτροπή
Δεν αξιοποίησε αποτελεσματικά τις νέες τεχνολογίες για την προβολή και δημοσιότητα του σχολείου και των
καλών πρακτικών του.
Θα πρέπει ναδώσει μεγαλύτερη έμφαση στην από κοινού δραστηριοποίησή του με άλλα σχολεία, εκπαιδευτικούς
και κοινωνικούς φορείς, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και της διάχυσης καλών πρακτικών .
Θα μπορούσε να συμμετέχει πιο ενεργά στη ζωή της κοινότητας και να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για κοινές
δράσεις με φορείς της τοπικής κοινωνίας και να είναι πιο ανοικτό στην κοινωνία.
Θετικά σημεία
Θετικά σημεία: Η αξιοποίηση όλων των εκπαιδευτικών, ανάλογα με τις κλίσεις του καθενός και τα
ενδιαφέροντα , στην οργάνωση και διοίκηση του σχολείου, η σωστή αξιοποίηση των χώρων του σχολείου, σωστή
αξιοποίηση των υφισταμένων φορέων για την υλοποίηση του εκπαιδευτικού έργου.
Σημεία προς βελτίωση
Σημεία για βελτίωση: αξιοποίηση νέων τεχνολογιών για την προβολή και δημοσιότητα του σχολείου και των
καλών πρακτικών του, ενεργό συμμετοχή στη ζωή της κοινότητας
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
(Αξιολόγηση: 2)
Συμμετοχή των εκπ/κών σε επιμορφωτικές δράσεις
Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου συμμετέχουν στις επιμορφώσεις που πραγματοποιούνται από ειδικούς
επιστήμονες και επίσημους φορείς με πρωτοβουλία της Διεύθυνσης.
Μοιράζονται τις γνώσεις και τις εμπειρίες τους με τους/τις συναδέλφους τους και μεταφέρουν την
επαγγελματική τους μάθηση στην τάξη για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων των μαθητών/-τριών.
Την προηγούμενη σχολική χρονιά, με αφορμή την τηλεκπαίδευση υπήρξαν προσπάθειες ανάπτυξης ομάδων
ενημέρωσης για θέματα που αφορούσαν την εξ αποστάσεων εκπαίδευση για να ανταποκριθούν καλύτερα στις
ανάγκες των μαθητών/-τριών και τη διαχείριση των προβλημάτων στην ηλεκτρονική τάξη.
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα
(Αξιολόγηση: 1)
Συμμετοχή των εκπ/κών σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετέχουν σε δράσεις κοινωνικού ενδιαφέροντος κ.λπ. για την αλλαγή
στάσεων και αντιλήψεων που βοηθούν το σχολικό περιβάλλον.
Γενικάέχουν διάθεσηνασυνεργαστούν με άλλα σχολεία της περιοχής για τον σχεδιασμό κοινών
προγραμμάτων, τη βελτίωση των πρακτικών τους, και τη διάχυση καλών πρακτικών.
Για το σχ. έτος 2020-2021 δεν μπορέσαμε να καλλιεργήσουμε συνεργασίες και συνδιοργάνωση προγραμμάτων
με άλλα σχολεία. λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών.
Δεν συμμετέχουνσε ερευνητικά προγράμματα ή/και επιστημονικά συνέδρια.
Δεν έχουν γίνει συνεργασίες με εκπαιδευτικούς από άλλες σχολικές μονάδες εντός και εκτός νομούή του
εξωτερικού στο πλαίσιο υλοποίησης ευρωπαϊκών ή άλλων εγκεκριμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων;
Δεν έχουν συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα (Erasmus, e-twinning κ.λπ.)
Θετικά σημεία
Θετικά σημεία : Η διάθεση των εκπαιδευτικών για συνεχή επιμόρφωση, η ανταλλαγή απόψεων και πρακτικών
μεταξύ των εκπαιδευτικών.
Σημεία προς βελτίωση
Σημεία για βελτίωση: συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα, σε επιστημονικά συνέδρια, η συνεργασία των
εκπαιδευτικών του σχολείου με εκπαιδευτικούς άλλων χωρών, η υλοποίηση ευρωπαϊκών ή άλλων προγραμμάτων